FAQ - nejčastěji kladené dotazy

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ Z CA-STORE

Jak poznám, zda je zboží skladem?

Veškeré položky v katalogu CA-Store.cz jsou skladem, tedy připraveny k okamžitému odeslání.

Výjimku představují pouze limitované edice a zboží, které má výrobce k dispozici pouze v omezeném množství. Takové položky jsou v katalogu označeny slovem PREORDER (česky předobjednávka). Termín odeslání najdete vždy v popisu konkrétního produktu.

Je zboží na fotografiích totožné se zbožím, které mi přijde?

Veškeré fotografie v katalogu CA-Store.cz zobrazují zboží, které odesíláme zákazníkům. Jedná se o naše autorské fotografie. Barevné odstíny se mohou mírně lišit od toho, co vám zobrazuje váš počítač, telefon či tablet.

Jaké způsoby platby nabízíte?

Zákaznice a zákazníci e-shopu CA-Store.cz si mohou vybrat ze dvou způsobů platby.

1. platební/kreditní kartou

Nejrychlejší a nejjednodušší způsob představuje úhrada platební či kreditní kartou. Peníze jsou na náš účet připsány bezprostředně po provedení platby, což celý proces nákupu výrazně urychluje.

Ujistěte se ve svém internetovém bankovnictví, že máte povoleny internetové platby a nastaveny dostatečné finanční limity.

2. bankovním převodem

Při úhradě bankovním převodem peníze na náš účet přijdou za 1 až 3 pracovní dny, nejedná se tedy o ideální způsob platby pro nikoho, kdo na své zboží spěchá.

Bankovní příkaz zadejte neprodleně po provedení objednávky. Pokud požadovaná částka není na náš účet připsána do 72hodin, objednávka se automaticky stornuje.

DODÁNÍ ZBOŽÍ Z CA-STORE

Objednal/a jsem si u vás zboží. Kdy mohu očekávat jeho doručení?

Veškeré produkty kromě těch, které jsou označeny slovem PREORDER, máme skladem, tedy připraveny k bezprostřednímu odeslání.

Zboží odesíláme po připsání peněz na náš účet. To je u platby kartou okamžité, u úhrady bankovním převodem trvá 1 až 3 pracovní dny. Dojde-li k připsání peněz v pracovní den do 11 hodin, odesíláme zboží ještě ten den, ostatní zásilky odesíláme následující pracovní den.

Nejrychlejším a tím i nejoblíbenějším způsobem dodání je na některé z výdejních míst společnosti Zásilkovna a. s. Zde je zásilka ve většině případů připravena k výdeji již do 24 hodinod jejího předání přepravci. U jiných způsobů dodání tato lhůta činí zpravidla 48 hodin.

Jaké možnosti dodání zboží nabízíte?

Zboží z e-shopu CA-Store.cz doručujeme na celé území České republiky, Slovenska a Německa. Zákazníci si mohou vybrat, zda si ho vyzvednou na libovolné pobočce společnosti Zásilkovna a. s. nebo zda ho chtějí doručit přímo na adresu.

Kolik zaplatím za přepravu zboží?

Doručení na odběrné místo společnosti Zásilkovna a.s.:

cena pro Českou republiku – 99 Kč
cena pro Slovensko – 4 EUR

 

Doručení domů:

cena pro Českou republiku – 125 Kč
cena pro Slovensko – 5 EUR
cena pro Německo – 15 EUR
 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ Z CA-STORE

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Pokud Vám doručené zboží nesedí nebo se vám nelíbí, můžete ho v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí bez udání důvodu vrátit. Jednoduše postupujte podle následujících pokynů.

1. Připravte balík:

Ujistěte se, že je zboží čisté, nepoškozené a opatřeno příslušnými visačkami, aby bylo schopné dalšího prodeje. V opačném případě ho nemusíme přijmout nebo vám budou účtovány náklady na uvedení zboží do původního stavu.

Zboží zabalte do originálních a nepoškozených obalů. V Carrie Anne Store dbáme na ochranu životního prostředí a veškeré obaly recyklujeme! Vyplňte formulář o vrácení zboží, který naleznete zde (může být napsaný i ručně), a spolu se zbožím ho vložte do krabice. Ujistěte se, že je krabice řádně uzavřená, aby během transportu nedošlo k jejímu otevření a poškození obsahu. Takové zásilky nepřijímáme!

2. Odešlete vracené zboží:

Balík předejte libovolnému dopravci a odešlete na adresu:

ASE Group s.r.o.
Na Výsluní 64
326 00 Plzeň

Vždy zvolte doručení přímo na adresu, ostatní zásilky nepřebíráme.

Jaké zboží nemohu vrátit?

Není možné vracet zboží, které:

vám bylo doručeno před více než 14 dny,
je znečištěné nebo zapáchá,
jste již měla na sobě nebo jste ho vyprala (praním se produkt může srazit, vyblednout apod.),
má odstřižené visačky (bez visaček si nemůžeme být jistí,že se jedná o naše zboží, není to padělek apod.),
je jakkoliv poškozené,
spodní prádlo, plavky, body (z hygienických důvodů).
 

Přijde-li nám od vás položka, která bude vykazovat některý z výše uvedených znaků, žádost o vrácení bude vyřízena negativně.

Jak zjistím, jestli k vám zásilka v pořádku dorazila?

Pohyb a polohu zásilek, které jsou na cestě k nám, nejsme schopni sledovat. Zákazníci si musí sami zjistit, kde se balík momentálně nachází, a pohlídat si, zda se někde nezdržel nebo dokonce neztratil.

To lze jednoduše učinit na webových stránkách dopravce. K online vyhledání zásilky stačí zadat trasovací číslo, kteréjste obdrželi v dokladu o předání zásilky nebo v e-mailu od dopravce.

Kdy mohu očekávat vrácení peněz?

Všechny vrácené zásilky po doručení kontrolujeme – úplnost obsahu, stav zboží, termín pro vrácení apod. Je-li vše v pořádku, obratem zasíláme částku odpovídající hodnotě zboží na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři pro vrácení.

V těch nejvytíženějších obdobích, například před Vánoci, se refundace peněz může protáhnout na několik dnů, vždy však dodržujeme zákonem stanovenou lhůtu 14 dnů.

REKLAMACE ZBOŽÍ Z CA-STORE

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Přijde-li vám zboží poškozené nebo k jeho poškození dojde během nošení, můžete ho samozřejmě reklamovat. Nejprve se však ujistěte, že k poškození nedošlo vaším nešetrným zacházením nebo nedodržením pokynů a doporučení pro užívání výrobku a péči o něj (viz jeho etiketa). Pokud tomu tak není, postupujte podle následujících pokynů.

1. Připravte balík:

Vyplňte reklamační formulář, který naleznete zde (může být napsaný i ručně). Podrobně popište závadu a uveďte důvod jejího vzniku (je-li vám znám). Spolu se zbožím formulář vložte do krabice. Ujistěte se, že je řádně uzavřená, aby během transportu nedošlo k jejímu otevření a poškození obsahu. Takové zásilky nepřijímáme!

2. Odešlete reklamované zboží:

Balík předejte libovolnému dopravci a odešlete na adresu:

ASE Group s.r.o.
Na Výsluní 64
323 00 Plzeň

Vždy zvolte doručení přímo na adresu, ostatní zásilky nepřebíráme.

Kdy mohu očekávat vyřízení reklamace a vrácení peněz?

Carrie Anne Store je pouhým prodejcem nabízených produktů, nikoliv jejich výrobcem. Veškeré reklamované položky posíláme na posouzení výrobci, čímž se celý proces může protáhnout na několik týdnů. Vždy však dodržujeme zákonem stanovenou lhůtu 30 dní.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zpět do obchodu